2013. október 26., szombat

I Want You To Want Me - Prológus

Hali!:)
Nos, megérkeztem az új történetem prológusával. Legközelebb emberibb időben érkezem majd és nem fél tizenkettőkor.:D 

Nem tudom, hogy mikor rakom fel az első részt, de úgy gondoltam, hogy megosztom veletek a prológust.:)
Semmi extra, csupán ízelítő a történethez. Nem derül ki belőle sok minden, de nem akarok minden egyben. Remélem ezt is szeretni fogjátok.:)
A blog kinézete még elég gyengusz. De alakítgatok még majd a desingnon, de így éjjel ennyire futotta.:D 

Szívesen várom a kommenteket, hogy mi a véleményetek.
Jó olvasást! xx


A nevem Destiny Calder. Sokaknak ismerősen cseng a Calder név. Méghozzá imádott kedvencük barátnője miatt. Igen, Eleanor Calderről van szó. A nővérem. El és Louis kapcsolata miatt nővérem híressé vált, annak ellenére, hogy ő semmit nem tett ezért. Ám általa én is megismerkedhettem a hírnév sokszor keserű ízével, holott semmit nem raktam le még az asztalra. Ennek ellenére bőven kapok az utálkozókból, akik féltékenyek, mert El révén a One Direction tagjaival is alkalmam nyílt megismerkedni, és megbarátkozni. Tizenhatodik életévem betöltése felé közeledtem, amikor Louis és El összejöttek. Bár a fiúval az első pillanattól fogva jóban vagyok. A többiekkel később ismerkedtem meg, de azonnal megtaláltam mindannyiukkal a közös hangot. Nekem ez az öt srác olyan mintha a bátyám lenne.  
De arra nem számítottam, hogy mi van akkor ha bármelyikük iránt többet kezdek érezni. Nem voltam felkészülve, hogy szerelmes leszek. Életemben legelőször, majd' 18 évesen, egy olyan srácba, aki boldog párkapcsolatot él a barátnőjével. Mindez váratlanul ért. Az összes érzés új volt számomra, amit tapasztaltam. Új, ismeretlen, néha kellemes, ám néha szörnyen fájó... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése